Virš standartinė išplėstinė garantija
Gamintojo suteikta virš standartinė išplėstinė garantija yra garantija, viršijanti įstatymų numatytą garantijos laikotarpį.
Prieš pateikdami pretenziją, atkreipkite dėmesį, kad garantija netaikoma:
- Defektams, atsiradusiems naudojant laikrodį pažeidžiant jo naudojimo instrukcijas ir rekomenduojamą jų priežiūrą, jų modifikavimą ar neprofesionaliai manipuliuojant laikrodžiu. Laikrodžio naudojimo taisyklės ir tinkamos priežiūros principai pateikti naudojimo instrukcijose.
- Defektams, susidariusiems dėl gaisrų ar kitų stichinių nelaimių.
- Atvejais, kai pretenzija nepateikiama tinkamai - pilnai neužpildytas garantijos talonas arba nepridedamas pirkimo dokumentas.
- Laikrodžio nusidėvėjimui dėl įprasto naudojimo arba netinkamo laikrodžio naudojimo ir priežiūros instrukcijų nesilaikymo. Tai daužniausia yra stiklo, dėklo, apyrankės ar dirželio nusidėvėjimas arba baterijos nusidėvėjimas, jeigu yra laikrodyje.
- Pretenzijoms dėl parametrų ir funkcijų, atitinkančių naudojimo instrukcijose nurodytuas parametrus ir funkcijas.
- Defektams, atsiradusiems dėl remonto ar modifikavimo, kurį atliko ne autorizuotas prekės ženklo servisas.
Įspėjimas
- Jei pretenzija pateikiama kitoje šalyje nei toje, kurioje buvo pirktas laikrodis, jos išsprendimas gali užtrukti ilgiau.
- Prašome susipažinti su parametrais ir kaip naudoti laikrodį kiekvieno laikrodžio pakuotėje pateiktose naudojimo instrukcijose. Jei laikrodis pažymėtas kaip nepralaidus vandeniui, rekomenduojame bent kartą per metus patikrinti jo nepralaidumą autorizuotame servise.
- Garantijos suteikimas neturi įtakos pirkėjo teisėms, kurios yra susijusios su daiktų pirkimu pagal specialius teisės aktus.