Virš standartinė išplėstinė garantija

Gamintojo suteikta virš standartinė išplėstinė garantija yra garantija, viršijanti įstatymų numatytą garantijos laikotarpį.

Prieš pateikdami pretenziją, atkreipkite dėmesį, kad garantija netaikoma:

  • Defektams, atsiradusiems naudojant laikrodį pažeidžiant jo naudojimo instrukcijas ir rekomenduojamą jų priežiūrą, jų modifikavimą ar neprofesionaliai manipuliuojant laikrodžiu. Laikrodžio naudojimo taisyklės ir tinkamos priežiūros principai pateikti naudojimo instrukcijose.
  • Defektams, susidariusiems dėl gaisrų ar kitų stichinių nelaimių.
  • Atvejais, kai pretenzija nepateikiama tinkamai - pilnai neužpildytas garantijos talonas arba nepridedamas pirkimo dokumentas.
  • Laikrodžio nusidėvėjimui dėl įprasto naudojimo arba netinkamo laikrodžio naudojimo ir priežiūros instrukcijų nesilaikymo. Tai daužniausia yra stiklo, dėklo, apyrankės ar dirželio nusidėvėjimas arba baterijos nusidėvėjimas, jeigu yra laikrodyje.
  • Pretenzijoms dėl parametrų ir funkcijų, atitinkančių naudojimo instrukcijose nurodytuas parametrus ir funkcijas.
  • Defektams, atsiradusiems dėl remonto ar modifikavimo, kurį atliko ne autorizuotas prekės ženklo servisas.

Įspėjimas

  • Jei pretenzija pateikiama kitoje šalyje nei toje, kurioje buvo pirktas laikrodis, jos išsprendimas gali užtrukti ilgiau.
  • Prašome susipažinti su parametrais ir kaip naudoti laikrodį kiekvieno laikrodžio pakuotėje pateiktose naudojimo instrukcijose. Jei laikrodis pažymėtas kaip nepralaidus vandeniui, rekomenduojame bent kartą per metus patikrinti jo nepralaidumą autorizuotame servise.
  • Garantijos suteikimas neturi įtakos pirkėjo teisėms, kurios yra susijusios su daiktų pirkimu pagal specialius teisės aktus.